wtorek, 1 stycznia 2013

Jollibee



Wiele filipińskich rodzin świętowało Boże Narodzenie i Nowy Rok w Jollibee. To typowa filipińska restuacja, a raczej siatka ponad 800 restauracji fast food w tym kraju. To najbrdziej popularne miejsce dla całych rodzin z dziećmi, które przychodzą tutaj na obiad, kolację lub podwieczorek. O każdej porze dnia i nocy. Jollibee jest otwarte całą dobę.
Joliibee zostalo założone przez Tony Tan (Chińczyk) i jego rodzinę, jako mały sklepik z lodami. Taki prosty pomysł dał początek wielkiej firmie, jaką jest obecnie Jollibee. Decydującym czynnikiem o tak wielkim sukcesie firmy jest otwarcie się na rodzinę. Rodzina bowiem jest ważnym aspektem na Filipinach. W menu są podawane całe zestawy rodzinne, zawsze są dostępne specjalne stoły i krzesełka dla dzieci, restauracje mają specjalne sale i atrakcje na urodziny. Dzieci uwielbiają ich frytki, pieczonego kurczaka (chicken joy) i lody.
Rownież w marketingu firma ciągle podkreśla rodzinne wartości i zaprasza do siebie dzieci. To czyni Jollibee lepsze od tak wielkich firm jak McDonald, Inasal czy Chowking. To bez wątpienia restauracja „numer 1” pod tym względem w całym kraju.
Wyglądająca jak człowiek „pszczółka” jest maskotką i symbolem Jollibee. Symbolizuje ona dwie ważne filipińskie cechy: przyjaźń i „słodycz jak miód” w relacjch wsród tutejszych ludzi.
Do zobaczenia w Jollibee.


Many Filipino families spent the Christmas & New Year celebrations in Jollibee. It is a restaurant, or rather a large fast food net of restaurants in the Philippines. It is the largest and most popular chains of over 800 stores. If you are in the Philippines you cannot miss it. The Jollibee restaurants are placed in the center or most common areas in every city in the country.

Jollibee was founded by Tony Tan and his family with its humble beginnings as an Ice Cream Parlor which later grew into an emerging global brand. At the heart of its success is a family-oriented approach. Menu sets, tables, birthday programs and play rooms for kids attract whole families. Children love spaghetti, French fries, chicken joy or ice-cream there.  

Aside from promoting a family oriented work environment, the brand’s values also reflect on their advertising and marketing. Jollibee knows their target audience very well: the traditional family and all communication materials focus on the importance of family values, making Jollibee the number one family fast food chain in the Philippines and a growing international QSR player.

The symbol and mascot of Jollibee is a human-like bee – symbolizes the sweetness of honey and lighthearted happy spirit of the Filipino people.

So, see you in Jollibee.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz