sobota, 15 października 2011

Zapraszam na 'kagaytrip'


Zapraszam do mojego nowego blogu. To odpowiedz na czeste zyczenie moich znajomych i rodziny, ktorzy chca utrzymywac ze mna kontakt, mimo odlegosci jak nas dzieli. Mam nadzieje uaktualniac go reguralnie co tydzien. To napewno pomoze mi informowac i utrzymac kontakt z moimi znajomyni i przyjaciolmi wszedzie gdzie oni sa, takze na Filipinach. Daltego wiec postanowilem pisac go w dwoch jezykach: polskim i angielskim. Zamierzam umieszczac na nim informacje o waznych wydarzeniach z mojego zycia, cos ze zwyczajow filipinskich, codzienne przygody, misyjne wezwania… wszystko ubarwione zdjeciami.

Odwiedzaj mnie drogi przyjacielu i nie krepuj sie aby napisac komentarz lub pytanie. Chetnie odpowiem. Przez to staniesz sie czescia mojego blogu i kompanem mojej misji.
Nazwa “kagay” pochodzi od miasta w ktorym obecnie mieszkam i pracuje.

“Kagay” to rowniez nazwa firmy, ktora organizuje rafting na Rzece Cagayan.

Kagaytrip – odnosi sie do mojej obecnej misji do ktorej zostalem poslany, tutaj na poludniu Filipin, na wyspie Mindanao. Chce ja porownac do raftingu na wzburzonej rzece, z wieloma trudnosciami i wyzwaniami, wzlotami i upadkami, ktory rowniez jest wspaniala przygoda. 
Zapraszam do podrozy ze mna.

  In English: 
Welcome on my new blog. It was created as an answer to many requests of my family and friends, who want to keep in touch with me, despise of the long distance between Poland and Philippines. I hope to continue updating it regularly every week. I believe it will enable me to keep in touch with my friends everywhere, also in the Philippines. That’s why, the blog will be written in two languages: Polish and English. I will place on it important events of my life, explanation of the Filipino customs, adventures that I meet every day, sharing about my mission … all with attached pictures.
 
Visit me here and don’t hesitate to write your comments or questions… and to become a part of the blog and of my life in my mission. Welcome!

The name “kagay” comes from the name of my present city.  A place where I am assigned and I live at this moment.

“Kagay” is also a name of a company that organizes rafting on Cagayan River.

Kagaytrip – refers to my present mission in Cagayn de Oro, a place in the south of the Philippines, on the island of Mindanao. I compare it to the rafting on ‘a raff river’ with many difficulties and challenges, ups and downs, but also as an adventure with a lot of fun.
Welcome to join me in this journey.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz